czwartek, 6 czerwca 2013

Zainspiruj się kaszą! - zaproszenie do akcji

Kasze są bardzo zdrowe, bogate w minerały, witaminy i błonnik. Jednak często są niedoceniane. Być może niekiedy brak nam pomysłu na to, jak przekształcić kaszę w eleganckie danie. Zmieńmy to! Zapraszam do udziału w akcji "Zainspiruj się kaszą!", która będzie trwała od 12.06 do 12.07 na Mikserze Kulinarnym. 


 
Do akcji dodajemy przepisy na dania, których głównym składnikiem jest kasza. Bierzemy pod uwagę:
-kaszę jęczmienną,
-kaszę gryczaną,
-kaszę jaglaną,
-komosę ryżową (quinoa),
-kaszę bulgur,
-kuskus.


Nie dodajemy przepisów z kaszą manną i kaszką kukurydzianą.

 

Ta akcja ma udowodnić, że kasza może zainspirować do stworzenia ciekawych potraw, w których będzie grała ona główną rolę :)

Mam nadzieję, że uda nam się zgromadzić wiele ciekawych pomysłów na wykorzystanie kaszy. Być może dzięki temu będzie ona częściej gościć na naszych stołach :)

 


Zainspirujmy się kaszą!



Zainspiruj się kaszą!

6 komentarzy:

  1. uwielbiam kasze, każdy rodzaj :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna akcja. Ja właśnie jestem na etapie odkrywania na nowo kasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja, mam nadzieję, że uda mi się wziąć udział:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja..dziś [ nie wiedziałam o akcji] wstawiłam post z kaszą..ale mam zapas kaszy więc coś wymyślę...

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj!

Drukuj

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...