poniedziałek, 11 marca 2013

Chrupiące ciasteczka owsiane z dodatkiem płatków ryżowych

Idealne owsiane ciasteczka... Robiłam je już wielokrotnie, za każdym razem modyfikując przepis ze strony Moje Wypieki. Tym razem do masy na ciastka dodałam kilka łyżek płatków ryżowych Lestello, które sprawiły, że ciasteczka są jeszcze bardziej chrupiące. Z herbatką oraz talerzykiem takich owsianych smakołyków miło jest wygodnie usiąść w fotelu i zanurzyć się w lekturze ciekawej książki:)


Składniki:
Masło rozmiksować, dalej miksując dodać biały cukier, a następnie brązowy. Dodać jajko i zmiksować. Do uzyskanej masy wsypać pozostałe składniki i ponownie zmiksować. 

Blachę wyłożyć papierem do pieczenia. Z masy robić kulki wielkości orzecha włoskiego, kłaść na blachę (w odstępach ok. 2 cm - bardzo rozleją się na boki) i delikatnie spłaszczać je łyżką.  Wstawić do nagrzanego piekarnika. Piec w temperaturze 180ºC przez około 14- 16 min (mają być lekko brązowe). Chwilę odczekać przed zdjęciem z blachy, ostrożnie przełożyć je na talerz lub kratkę (zaraz po upieczeniu będą bardzo miękkie).

Smacznego! 


 

Płatki owsiane oraz płatki ryżowe, to kolejne produkty Lestello, które miałam okazję wypróbować i również do nich nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Zachęcam do odwiedzenia strony producenta, gdzie można poczytać o zdrowotnych właściwościach m.in. płatków owsianych.

3 komentarze:

  1. śliczne, takie trochę ażurkowe wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, owsiane ciastka są najlepsze :) u mnie też dzisiaj na blogu, ale w innej wersji

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj!

Drukuj

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...