poniedziałek, 18 lutego 2013

Cytrynowe wypieki - zaproszenie do akcji

Bardzo lubię cytrynowe wypieki. Na moim blogu pojawiły się już Cytrynowe muffiny i Babeczki jogurtowe z cytrynową nutą. Moje ulubione ciasto to tarta cytrynowa z bezą, jednak ciągle dążę do jej udoskonalenia. Na Mikserze Kulinarnym wkrótce ruszy założona przeze mnie akcja 'Cytrynowe wypieki'. Serdecznie zapraszam do wzięcia w niej udziału:)


Akcja rozpocznie się 22 lutego i potrwa aż do 22 kwietnia. 

W akcji mogą wziąć udział przepisy na wszelakie wypieki, do których użyto cytryn (sok i/lub skórka). Mogą to być ciasta, ciasteczka, babeczki, muffiny, tarty itp.
Cytryna nie powinna być tylko dodatkiem - dany wypiek powinien mieć cytrynowy smak i aromat.

Pod zgłaszanym przepisem proszę umieścić banerek akcji.

Zapraszam do udziału!

Cytrynowe wypieki

6 komentarzy:

  1. Kochana, fajna akcja, a ja mam pytanie:
    jak mozna dodać akcję, i jak zrobić taki ładny banerek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie odpowiedziałam, wysyłając Ci wiadomość poprzez durszlak. Mam nadzieję, że wiadomość dotarła i że okaże się pomocna:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Dziękuję za odp :) Zapraszam też do zaobserwowania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja. Na pewno wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja, biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj!

Drukuj

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...